Kvälls blogg

Det är ju synd att påstå att jag är aktiv på denna lilla blogg så slänger ihop ett litet imlägg.
Börjar bli höst här i England på riktigt nu vilket är mysigt bortsett från kylan! 2 grader på morgonen när det är dags för skola är inget hit och jag vill knappast gå ut,Undrar om en 3 åring hittar till dagis själv hehe? Elak nanny jaa!

Om ca 2 månader är jag hemma i Sverige igen för att fira jul och mysa sönder mina fina vänner!! Saknar dom så det är inte klokt just nu. Sedan blir det tillbaka till England igen några veckor innan den nya au pairen ska ta min plats och mina barn.. Känner redan nu hur jag kommer sakna dom små liven! Lite lipande såhär på kvällskvisten jaaa!

Nästa helg är det min sista utgång här i England med Kayla innan det är dags för henne att åka hem till Australien igen. Det suger en annan! Så nästa helg blir messy, hehe whats new säger vi om det, och jag är övertagad redan nuuuuu! Kan iofs bero på att jag äter godis såhär innan läggdags haha smart jaaaa! Nu forsvann Mina svenska bokstaver ocksa jahaaja bra iPhone ! Tar det som ett tecken till Att sluta skriva skit hehe! Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0