Break down.

Hoho här var det ett tag sen jag var aktiv minsann, det får det bli lite ändring på!
Befinner mig just nu i England , igen, och jag gillar det lika mycket som förra gången.
Soligt och skönt, ingen snö och det är verkligen vårkänslor när träden har knoppar och gräset är grööööönt! Me like.

Har varit borta i 1 vecka nu och än så länge känner jag ingen hemlängtan, fingers crossed, och hoppas det fortsätter så. När jag tänker efter så är det faktiskt bara en månad kvar tills jag är hemma på besök igen över påsk, tiden går fort när man har roligt som man brukar säga!
Har lite dålig fantasi och inspiration idag känner jag , kan inte komma på något att skriva haha.
Imorgon är jag ledig nästan hela dagen och då hoppas jag på fint väder så jag kan ta en springtur nere vid sjön, det är så nedrans fint där nere! Nu har jag lite att se fram emot hehe.
Hade ett minor breakdown imorses men det börjar vända nu och jag hoppas verkligen att det ska fortsätta uppåt!

Satt och funderade innan och har kommit fram till att jag ska sluta lägga ner tid på personer som bara tar energi och inte tillför något. Riktigt trött på folk som bara lipar.
NU ska jag kika BB reprisen och sen nana tidigt eftersom det vankas tidig uppgång imorgon!

Adios
 Äkta.

Kommentarer
Postat av: Ericaa

Haha jag lipar ju jämt :D mohoo

2011-03-22 @ 11:29:26
URL: http://www.nattstad.se/ericasahlen
Postat av: Anna

Men hallå där!! Hörde att du är tillbaka i England, men vill ju ha DETALJER!! Vart har du hamnat nu? Vad är det för familj? Är barnen snälla eller är de rent av dumma...?:)



Bra beslut! Skit i energi-tjuvar, de tillför inget!



Kram Anna

2011-04-13 @ 00:48:19
URL: http://annasideer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0