Sunshiiiine

Helt underbar dag med strålande solsken, en riktigt fin höstdag! Det är vad jag kallar glädje minsann och detta ska jag fira med att tvätta sängkläder och torka dem UTE! Inte i den förbaskade torktummlaren haha måste bara fråga mamma hur man gör först men sen så!

Hade en kanon helg hemma och jag kan konstatera att jag har världens bästa vänner!
God mat och bara mys framför Tv:en samt en liten övernattning gjorde min Torsdag så himla bra! :)
på fredagen fick jag träffa min goding igen och jag hade saknat honom en hel del vill jag lova!
Vi passade även på att hälsa på mormor och morfar och fika lite, kan ju inte bli bättre!
Lördagen kom alla fina brudar hem till mig och vi åt mat och firade fisan lite , som fyller år idag, innan vi drog till fiskestugan på kalas och träffade massa trevligt folk.
Helgen hemma kunde inte ha blivit bättre och det va skönt att komma hem lite men samtidigt är det super roligt att vara tillbaka " Hemma" i England!

Idag ska jag bara fixa och dona lite i huseet, ta en härlig promenad och sen ikväll hoppas jag på lite gym med hanna! Vi var på spinning i Söndags när jag kommit tillbaka haha vi fick oss ett gott skratt när vi skulle försöka ställa in cyklarna och fixa eftersom ingen av oss visste hur man gjorde haha!
Efter ett lagom tufft spinning pass så rockade vi loss bland styrke sakerna och lite stretching, kanoners!
Hade nästan ingen träningsvärk efteråt vilket förvånade mig haha men dock hade jag en aning ont i rumpan efter sadeln! Så på söndag blir det ett nytt pass på cyklarna, grrr.
Men nu ska här städas så det blänker minsann och sen ska jag kika på desperate housewives och bara chilla hehe som vanligt.
Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: EricaSahlen

bästa natten!

2010-09-25 @ 15:49:38
URL: http://esaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0