Londooon

Okej jag är kass på det här haha men eftersom min söta lilla bitch ville ha uppdatering så blir det så!

Saker och ting rullar på här borta och tiden bara rusar iväg, har varit borta i en hel månad och det är helt galet!
Jag trivs så himla bra och det är verkligen skönt att börja träffa lite folk!
Dagen har spenderats i London med hanna som också bor här i St Albans, verkligen en jätte go tjej!
Vi knatade mest runt och kikade eftersom jag aldrig varit i London förrut och det blev minsann ett besök på Primark, det var riktigt roligt kan jag säga haha ullared släng dig i väggen.
Vi knatade runt bland pyjamasar och jumpsuits en bra stund det är helt galet vad mycket grejer som finns där haha va helt ställd!
Så dagen har bara varit bra och jag känner mig riktigt nöjd med mina inköp, som jag egentligen inte skulle köpt haha, speciellt mina nya skor! muuums.

Imorgon ska jag hämta tjejerna från skolan för första gången och jag är jätte nervös haha tänk om jag glömmer vägen eller nått? Hade inte förvånat mig det minsta.
Ska laga både lunch och dinner haha jag säger bara stackars barn, får ge dom ordentligt med dessert..
Imorgon ska jag även införskaffa mig ett gymkort, hör och häpna!
Jag och hanna letade som galningar efter tränigskläder på h&m idag men helt utan resultat, värdelöst!

Nu ikväll ska jag kika lite program på tv4 play och äta chips som jag handlade på macken innan, sexigt att handla på mack va? haha jisses.
Ska även längta lite till torsdag när jag får träffa alla mina godingar igen! :)

Ha en bra kväll gott folk!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Ey, tummen upp på den!

Kolla Nikebutiken i gallerian i hatfield om ni är på jakt efter träningskläder, det är en schysst outlet!

2010-09-12 @ 20:56:02
URL: http://ochjagheterfilippa.blogg.se/
Postat av: Anna W

Hej Kajsa!

Hörde av Niclas att du börjat blogga, så nu kommer jag följa dina äventyr, det blir kul!:)Det verkar som du har det bra! Bra idé med blogg så du kommer ihåg vad du gjort "när du blir stor"!!

Sköt om dig nu! Kram Anna

(Per, Ida och Clara hälsar!)

2010-09-14 @ 12:09:47
Postat av: kajsa

Hej Anna!

jamen vad roligt! Trivs kanonbra måste jag säga :)

Ska få ordning på uppdateringen nu bara så ni får något att läsa hihi.

Hälsa tillbaka så gott, kram

2010-09-14 @ 15:00:27
URL: http://kajsaaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0