Dagen före dagen

Ohmy detta väder alltså haha känner mig som en tant när jag pratar väder hela tiden men det är ju galet.
Strålande solsken och varmt hela förmiddagen under min promenad, inte helt fel, men nu på eftermiddagen blåser det och bara är svinkallt. Värdelöst med andra ord.

Världens drygaste och långsammaste dag börjar gå mot sitt slut och den avslutas med dinner med två goa tjejer, inget att klaga på där!
Ska försöka somna i någorlunda tid eftersom vi åker hemifrån runt 04.30 Am imorgon mot Stansted airport, wiowoo. Längtar hem lite faktiskt men samtidigt så längtar jag efter att få komma tillbaka hit på söndag, men lilla marbäck är saknat! Så det blir en tidig morgon och en sen kväll imorgon hoppas jag på, Tacos och mys med världens finaste tjejer och som jag har längtat!
Påtal om något helt annat nu! Jag fick avbryta mitt lilla skriveri för att gå på jeans jakt åt tjejerna, Hansi ränner runt som en il och letar jeans som tjejerna ska ha med till sin mamma men han hittar inga ( Givetvis).
Men då kommer kajsa superletaren in i bilden, böjer mig ner och kikar under Flickornas säng och tada hittar 3 par jeans. haha H tror säkert att jag lagt dom där när jag städat men icke, små flickor hehe eller stora också för den delen lägger saker under sängen. Det va nog det mest spännande som hänt idag.

Margot har lekt med D hela eftermiddagen efter skolan vilket resulterade i att jag kunde sitta vid min dator och titta på Glee, här snackar vi money for nothing, fast jag spelade faktiskt spel med de små liven!
D är förövrigt den sötaste ungen på länge, han är så jäkla charmig när han proppsar på att han alltid har rätt och att hans pappa är smartare än mig haha I don´t doubt that
Nu åker tjejerna iväg till scouterna, även kallat brownies haha ur sött ju, och sedan åker de till sin mamma och H ska jobba för omväxlingsskull och kvar blir bara jag. Ska duscha och packa det sista innan jag beger mig iväg för min dinner date!

Ha en bra kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Oj, lyxar till det med en dusch innan middagsdaten ikväll, förväntas jag göra samma sak?

2010-09-15 @ 19:00:35
URL: http://ochjagheterfilippa.blogg.se/
Postat av: Filippa

haha, precis! Engelsmännen ska vara glada att ha oss här ;)

2010-09-15 @ 19:05:59
Postat av: kajsa

haha dom är säkert lyckliga, vi får fråga ikväll ;)

2010-09-15 @ 20:32:17
Postat av: alexandra - sex,jd&daisy

Låter som du har det kanon, hihi. Jag vill också till London!!! :)

2010-09-20 @ 20:41:37
URL: http://www.nattstad.se/andisturbed
Postat av: alexandra - sex,jd&daisy

nära London mena jag* (A) hehe

2010-09-20 @ 20:41:56
URL: http://www.nattstad.se/andisturbed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0