B-day giiiiirl!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Sofias födelsedag HURRA HURRA!
Min söta lilla Sofia Olander fyller hela 19 år idag och 4 av dessa år har hon stått ut med mig, och jag med henne för den delen också haha.
Jag hoppas att du får en toppen galoppen fin dag och en massa massa presenter och gott fika haha det allra viktigaste! Skickar massa grattis kramar till dig ifrån mitt soliga England och jag hoppas verkligen att du och Elisen vill komma och hälsa på mig, fast det är klart ni vill hehe.
Massa grattis pussar och kramar till min lunkentuss! <3

 VÄRLDENS SÖTASTE


Kommentarer
Postat av: Din fisan

ÅH..vad jag saknar dig Kajsa vännen!

Sött av dig att skriva ett särskilt inlägg för mig. HHIHI :)

Hoppas innerligt att du har det såjäklamegahimmelens bra där borta i världens härligaste stad!!

SÖTA KORT! AHHHA. Ska ja kolla på varje dag nu. haahah.

Pösskrampösskrampösskrampösskram.Du är bäst<3<3

2010-09-25 @ 13:24:13
Postat av: kajsaa

ÅÅÅ min plutta, äntligen såg du inlägget hehe har bara väntat och väntat ju.. tsss:D

jaaa världens bäösta koooort ju hihi grannare finns inte :D pussss på dig bästa fialotta<3<3

2010-09-25 @ 16:42:06
Postat av: fiseeen

åååå. men jag suger på att ta mig i kragen och kolla upp viktiga saker som min mail, din blogg och facebook. HAHA.

Men det blir ännu roligare om man läser med en veckas mellanrum för då har du hunnit lägga upp ltie fler inlägg!! smartis som jag e :) hihiih.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ miss you prutten!!<3<3

2010-10-01 @ 16:24:45
Postat av: kajsaa

hahaha du är väl för söt! haha ja en vecka är lagom, ett inlägg i veckan kan jga nog fixa till ;)

ÅÅÅÅ men jag saknar dig meeed lunkistusus! <3<3<3

2010-10-01 @ 19:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0