Alive

Jag är vid liv, tror jag iallafall haha jag är nått så fruktansvärt trött hela tiden.
Blev väckt kvart över sex imorse av birthday girl, så då va det upp och hoppa för att öppna paket och kolla harry potter (what else liksom?)
Har följt stora tjejen till första skoldagen så är själv med b-day girl fram tills lunch då hon ska vidare till nanny och luncha! Har cyklat hela morgonen haha och tjejen trillar av cykeln värre än vad jag gör , trodde inte det var möjligt. I

Igår var jag uppe i stan och mötte upp Filippa som tydligen kom ifrån borås från första början, världen är bra liten, och Anete från danmark. Vi hade en riktigt trevlig lunch innan vi mötte upp 5 andra au pairer på vagamamas och hade det trevligt. Blir ett pub besök imorgon för att fira en av tjejerna som fyller 20, äntligen har jag vänner haha.
Har tagit en massa bilder nu så slänger upp ett par!
Håll muspekaren på bilderna för beskrivning hehe :)
Kvarteret där vi bor
Morden i midsummer skogen haha vägen till min älskade shop
Huset + liten tjej
kitchen
backgarden
välstädat rum haha
bathroom
matsal(?)

Kommentarer
Postat av: Bertaaa

åååå hjärtat vad glad jag blir nuu, att du fått vänner, iiiiihh :D hahah! Näää men ändå fan va kul! Vi ses om 10 dagar bby! <3

2010-09-06 @ 13:29:11
Postat av: kajsa

hahaha jaa! fast ingen är lika bra som nii, och det är er jag vill ha :O :(

Jaaaaaaaaaa galet!!!!<3

2010-09-06 @ 13:44:51
URL: http://kajsaaac.blogg.se/
Postat av: Ericaa

vad mysigt ni bor gummsi! <3

2010-09-06 @ 19:26:35
URL: http://esaahlen.blogg.se/
Postat av: Erica

Du bloggar så lite :(

2010-09-10 @ 12:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0