Saturday

Samst i varlden pa det har maste vara jag hehe.
Sitter hemma hos hanna pyttipanna och vantar pa att ho ska duscha klart sa vi kan kolla tv och ata choklad haha. Senare kommer filippa forbi och da blir det mat och godis for hela slanten, kan inte bli mycket battre just nu!
Om 11 dagar kommer mamma,erica och camilla ANTLIGEN! som jag langtar just nu, gaaalet. hoppas vadret haller i sig sa vi slipper regnet. ida n'r jag och hanna gick fran stan var det stralande sol och helt plotsligt borjade det osa ner haha och sa fort vi kommit in blev det klarblatt och soligt, vad har vi gjort for ont undrar jag da?
Jaja ha en bra dag och kvall allihopa! saknar er hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0