Över energi

Hej alla mina fans hehe man kan aldrig vara säker.
Sitter och väntar på att klockan ska ticka på så jag får kila iväg till gymet och möta upp hanna och slå på henne lite. Ja vi ska boxas lite inget annat. Väntar även på den hårt arbetande grabben ska sluta någon gång så man kan få sig ett samtal, det var två timmar sen jag bad honom sluta någon gång haha jag säger ingenting!

Annars då? Jo tack bara bra livet rullar på och vädret är rätt kasst, kallt och jäkligt.
Har gömt mig inne hela dagen av 2 anledningar:
1: det är en fruktansvärt jobbig kvinna som knackar på varje dag och frågar efter en jäkla katalog med tjänster ( hehe) som hon vill ha tillbaka med ev beställning. Grejen är den att H har slängt katalogen så nu får jag ta smällen. Har knappt vågat gå ner för är rädd att hon ska se mig i fönstret haha så idag nä jag skulle fixa lunch så stod jag i köket och så såg jag henne komma gåendes, trodde jag, så jag slängde mig på golvet och väntade på knacket på dörren men inget hände? Sen kom jag på att det av grannen haha dom ser faktiskt likadana ut så där låg jag på köksgolvet.
2: Katterna har varit ovanligt jobbiga så jag stängde in mig hehe där fick dom.
Färdig tjatat om den saken. För övrigt längtar jag till helgen för då ska det slås klackar i taket hehe längtar som bara den! Nu ska jag göra mig redo och hoppa upp på biken och styra mot gymet.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0