Ni kan kalla mig kocken.

Har haft en riktigt bra dag idag måste jag säga!
Startade dagen med sovmorgon till halv 9 wohooo! Trotsade mitt halsont och gav mig ut på ett kort löprunda i det tokfina vädret, klarblå himmel och skön kyla mmm, riktigt skönt. Fixade lite tvätt och städning innan jag satte mig och kollade desperata hemmafruar hehe. Nu ikväll har jag gjort middag och det blev riktigt bra haha till skillnad från sist. Tjejerna älskade mitt potatismos och jag älskade gräddsåsen , smaaal.
Inte illa alls att jag lyckades kan jag meddela!
Om en ynka vecka är mina kära här och det ska bli så underbart så det finns inte!

Men nu ska jag leka lite med Maggan innan läggdags och vänta på att Astrid ska komma hem :)
Ha en bra kväll!
 Världens finaste vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0