Hang with me

Själv hemma som vanligt, det är skitväder, jag måste tvätta, städerskan går mig på nerverna och jag måste ge mig ut i regnet. USCH dag är det idag men jag håller humöret uppe , det blir bättre såfort tjejerna kommer hem och berättar om allt som hänt i skolan och bara är sådär goa!

Alltså det här med städerskan kan jag inte riktigt släppa! Hon är trevlig och sådär men herregud kvinna jag bryr mig inte om dina magproblem och vad din dotter och hennes pojkvän gör (euw?). Hon är helt hopplös med sitt tjatter och går mig på nerverna helt ärligt + att hon sjunger 100000 gånger värre än erica (!) vilket knappt borde vara möjligt haha. Högt och jäkligt också, HUA, menmen huset blir rent iaf och jag slipper göra det :)
En annan mindre rolig sak är gymkortet som ska betalas idag och det är ingen billig historia, betalt kan dom minsann ta de där rackarna. Men vill man bli snygg så hehe.

För övrigt händer det inte alltför mycket här på andra sidan vattnet, eller havet kanske, just nu måste jag säga.
Det är riktigt tråkigt väder och jag vill bara ligga i min säng och göra ingenting, vilket jag visserligen gör ganska ofta haha, men jag har ju faktiskt viktiga saker som tvätt att göra hehe.
Har även ätit pasta i 4 dagar om någon undrar haha varierad kost ja, men det är så tråkigt att laga lunch till sig själv.
Jag och hanna försöker pumpa lite på gymet men det slutar mest med att vi sitter på en matta och pratar och gör ingenting eller jo plankan gör vi ju faktiskt haha :)

Längtar efter kvällen nu så jag kan krypa upp i soffan och äta godis framför highschool musical hehe.
Tjejerna åker till sin mamma och H jobbar som vanligt så för omväxlingsskull är jag ensam, surprise. Imorgon blir det Brighton med hanna och philipa och vi ska avsluta kvällen med tacoooos, fy tusan så gott!!
Kan nog bli en helt okej helg faktiskt och bättre vore om det slutar regna och blåsa , vågar ju inte gå ut haha.
Ännu bättre är att om 26 små dagar kommer mammsen, bitchen och pattilla! FY så jag längtar.

Avslutar med att lägga upp en bild på min bästa vän här hehe tvättråd, inte ens jag kan misslyckas nu!



Kommentarer
Postat av: Ericaa

Jag sjunger ju fint : (

2010-10-01 @ 15:34:16
URL: http://esaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0