Cold.

Hujedamej vad fort det gick från kallt-svinkallt här !
Vaknade imorse och frös som bara den, istappar i näsan varning, och inser att jag glömde stänga fönstret innan jag somnade igår hehe wopsi. Det gjorde nog inte underverk för min förkylning iaf..'
Idag skulle jag ha fikat med hanna och gått på promenad men både jag och hanna hade feber igår och var skruttiga så vi får styra upp något till helgen istället som börjar imorgon (!) så det blir minst lika bra.

Idag har jag inte gjort någonting alls eller jo plockat ur en diskmaskin och matat kattskrällena hehe men annars har jag inte gjort någonting! Ska knata ner till P&J på dinner strax , därför jag älskar torsdagar god mat och torsdags mys me like.
Nu ska jag dra på mig det varmaste jag har och bege mig ut i kölden HUA.
Todels!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag åker förhoppningsvis i december, om jag har fått körkort då. :) Annars blir det efter nyår.



Trivs du bra i England? :)

2010-10-23 @ 13:17:29
URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej där!

Hoppas din förkylning är bättre! Somna aldrig med öppet fönster i oktober igen din knäppgök!!:)

Det verkar som du har det bra annars eller?

Nu har jag också ÄNTLIGEN börjat blogga!

Sköt om dig!



Per & barnen hälsar!

Kram Anna

2010-10-24 @ 16:02:40
URL: http://annasideer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0