Vem står kvar och vem av oss faller?

Tidig tisdagmorgon och jag är helt slut , som vanligt, så får ta en promenad och hoppas på att bli lite piggare.
Blev ingen träning igårkväll utan det blev curry, ovanligt, framför tv:en och en pratstund med min bitchiga vän på msn. Henne tycker jag om minsann! Man märker ju vilka som lägger tid på att hålla kontakten nu och vilka som inte gör det.
Trodde faktiskt inte att man kunde sakna ulricehamn men på ett sätt gör jag det fast jag vet att efter 1 vecka hemma kommer jag ha tröttnat igen haha.

Ikväll blir det spinning med hanna ivarjefall och om jag har tur så överlever jag det hehe tack och lov att jag har sovmorgon imorgon har en känsla av att det kan behövas haha. Jag som inte ens tycker om spinning man får ju bara ont överallt! Ska slänga igen en maskin med tvätt och läsa det sista i min bok, min sista svenska bok.. nedrans också! Får köpa på mig ett lager när jag kommer hem så jag har lite och pyssla med haha.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ericaa

Massa kärlek !

2010-11-18 @ 01:01:02
URL: http://esaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0