Sunny side up

Idag är jag på så galet bra humör helt utan anledning och det känns riktigt skönt att vara på topp igen!
Ska träna med hanna ikväll och få tillbaka träningsrutinerna igen, nån ordning får det ju va på det hela!

Har haft en bra helg med både fredagsmys och lördagsmys hehe kan ju inte bli bättre!
Fredagen spenderades framför tv:en med flickorna och vi kikade mysiga filmer och åt glass i stora lass haha vitsigt. Lördagkvällen tillbringade jag hemma hos hanna framför tv:en med god mat och onyttigheter.
Var inte helt fel att träffa den pinglan igen kan jag säga.

Händer inte så mycket härborta just nu utan det är mest samma om dagarna , jag har mina rutiner som ska följas och fixas som tar tid. Har räknat ut att om 33 dagar är jag hemma i sverige och ska fira jul och umgås med de jag tycker om allra bäst! 19 finfina dagar hemma blir det och jag längtar som en tokig! Ska även bli kul att se tv rummet som mammi och pappi har gjort om och träffa mina små mini monster igen hihi :)

Nu blir det lite mer tvätt innan tjejerna kommer hem och livar upp placet haha.
Tjiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0