Proud

100 dagar, 15 veckor, 4 månader.
Sålänge har jag varit här i England nu och jag känner mig lite stolt över att jag klarat det!
Just nu har jag väldigt mycket hemlängtan och skulle inte tacka nej till att få komma hem lite men nu är det bara 26 dagar kvar tills jag får komma hem och fira jul i lilla marbäck! Det är ju faktiskt bara 3 helger dit och det kommer gå super fort precis som det gjort de andra gångerna. Har man något att se fram emot går tiden fortare.
Jag håller alla mina tummar på att det ska finnas mer tid för mig här även efter jul för jag vill verkligen inte lämna Albans för tråkiga ulricehamn och sverige.

Har haft en lugn och skön helg med minst möjliga aktivitet bortsett från vändan mellan tv:n och sängen haha.
fredags kvällen spenderades med hanna, godis och troy bolton hehe rätt okej sådär.
Ingen träning blev det heller eftersom jag lyckades ramla i trappan och slå i min lilla höft haha förvånande att jag skadar mig? njaaaaa. Körde t.ex. rätt in i grannens soptunna med cykeln förra veckan eftersom bromsarna hade fryst under natten. jag förvånas aldrig över mig själv längre.
Har även börjat planera julklapps köp och räknat på hur många julklappar det blir att köpa och det blev en del kan jag säga. 16 stycken. 16 stycken julklappar ska inhandlas haha det är ju crazy! Tur att jag har 25 kilo bagage hem över jul, kan nog behövas. Tur att det bara är jul en gång om året hehe :)

Nu ska jag fortsätta detta eviga tvättande, börjar förstå hur mamma känner sig hehe, så det är bara att inta köket och knöka sig in bakom köksdörren där tvättmaskinen står haha lika charmigt som det låter.
Ha en bra dag gott folk!
 en gammal goding på mig och linn haha det va tider det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh det va tider det ! :) söötnöt!

2010-12-04 @ 23:32:30
Postat av: Linn

hihi från Linn :P

2010-12-04 @ 23:33:10
Postat av: kajsa

saknar dig mitt lilla busfrö!

2010-12-07 @ 18:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0