Inside and outside.

Rätt dött på den här bloggen måste jag säga, inga inlägg och inga läsare haha kan ju inte bli bättre.
Mitt liv är inte så rockigt just nu måste jag erkänna eftersom det regnar ute och jag vägrar att gå utanför dörren då + att jag fryser ihjäl om jag lämnar min säng haha på riktigt!

Har inte träffat mina små pinlor härborta på 1000 år så jag är en aning nöjd över att filippa hoppar upp på sin cykel i detta skitväder och kommer hit för att baka kladdkaka hehe helnöjd brud.
Det är ganska svårt att föra vettiga diskussioner med en 5 åring och en 7 åring haha det blir ganska enformigt och består mest av prat om kompisar som jag ändå inte vet vem det är haha.
M är iofs ganska rolig med sin pojkmani den lilla mini raggaren haha ska lära henne allt jag kan!

På lördag ska jag träffa den glada skåningen igen och kanske skaka lite rumpa om det blir som jag planerat hehe annars blir det massa film och ännu mer godis vilket inte är kasst heller!
Måste till gymet också och fixa formen lite haha har inte varit där på typ 2 veckor, usch skäms på mig.
Längtar hem nu och vill att det ska bli den 18:e så jag får sätta mig på planet hem och ha 19 toppen dagar i kalla och snöiga sverige.

Nu kom jag åt nån knapp också så nu är all text as fet haha hur lyckas jag? Nu ska jag städa i väntan på filippa!

Hare fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0