Busy doing

Har lika mycket att göra som vanligt så roar mig med en liten lista haha.
I november månad har jag..
rökt - Nej
snusat - Icke sa nicke
varit glad - Apselut!
varit ledsen - Ja
gråtit - Lite, men bara lite
skrattat - ohja!
saknat någon - En hel del..
träffat någon du saknar - Nej..
mist en vän - Inte vad jag vet
fått nya vänner - Ja
varit sjuk - Nej det har jag inte tid med
varit på sjukhus - Nej
opererat dig - Nej inte min grej riktigt
fått mediciner - Inte det heller
dansat - Jahadå!
firat - Nej eller lite hehe skickade en video hälsning till morfar på hans dag (: 
kramat någon - Sii
pussat någon -Dåligt med det!
pussat fler än 2 personer - Ännu sämre med det 
hånglat - Noo
ångrat dig - Ja.
blivit kär -
Ja i brevbäraren som kom med mitt godis haha.
någon har blivit kär i dig - Det vet man ju aldrig
haft ett förhållande - Nej.
varit på konsert - Tyvärr inte!
varit på festival - nej.
ätit en hamburgare -  Nej blä! 
fiskat - haha nepp
åkt tåg - yes sir
buss - Nej har ju min älskade cykel ; )
haft hög mobilräkning -  hehe
ätit sushi - Nej och vill inte äta det heller, äclig firre
sparkat någon - Nej men hade gärna gjort.
slagit någon - nej
pratat med en främling - Varje dag 
druckit öl - icke
druckit cider - Nej, haha torr tjej
spytt - Nepp!
gungat - Ja fördelen med att vara au pair haha
lyssnat på bra musik - 24/7 hihoo
lyssnat på dålig musik - Skulle inte tro det
velat bli känd - bli?
saknat skolan - Ja ibland så!
hittat pengar - Ja! fast svenska tyvärr haha
snott något - Nej. 
krossat något -  neeej 
ramlat -  haha ojah!
pussat en groda - Nej fy farao!
bloggat - Nej.
varit en bra månad -
Ja den har haft sina ljusa stunder : )

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hahah "Nej, torr tjej" :o Logiskt! :D



Alltså det är lite jobbigt just nu bara.. Det har gått så fort för mej och Jesper, han älskar redan mej och vi har träffats 2-3 ggr och varit tillsammans i 1 månad. JAg blir lite/MYCKET avskräckt. Youuu understand?! :o

2010-11-24 @ 16:56:39
URL: http://www.nattstad.se/andisturbed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0