Snaaart

Om 5 timmar är jag påväg till flygplatsen för att bege mig hem mot Sverige.
Jag vill egentligen inte lämna fina lilla St Albans och alla underbara människor som jag haft omkring mig nu i 5 månader. Har fått fina kort och presenter och jag blir så glad över omtanken och att någon uppskattar det jag har gjort. Känns så skönt att ha varit omgiven av bra och härliga människor och återbesök är redan planerat, behöver jag säga att jag längtar redan?
Jag ber till gudarna att jag slipper krångel med flygen imorgonbitti för det orkar jag inte med, jag vill bara hem!
Hoppas även att väskorna inte är för tunga, cross your fingers, det orkar jag inte heller med haha.

Hanna och Filippa, ta hand om varandra och krya på er era små snuskisar!
Rocka Albans och kom ihåg, Were from Sweden.
Ps: behöver ni någonsin ett taxinummer så kan ni höra av er hehe har några att välja på. Ds
ps2: taxibolagen kommer kursa nu när jag åkt hem hehe osis. Ds igen.

Nu ska jag nana någon timme så jag är pigg och fin. Och Sverige, Snart ses vi igen.
Morden i midsummer skogen haha vägen till min älskade shop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0