Friday

Äntligen fredag och fredagsmys! Passar tjejerna ikväll så då är det popcorn och varm saft framför harry potter, myspys. Stod även för kvällsmaten nu ikväll och det slank ner minsann!
Imorgon är det bowling och julpynt som står på schemat och det ska bli riktigt mysigt.
Längtat efter julpyntet nu ett tag så det kommer bli så bra så :)
På söndag hoppas jag på att det blir ikea med hanna och filippa så jag får köpa mig lite julmust hehe det bästa med julen ju!

I onsdags när jag, hanna och filippa hade ätit dinner och satt på the snug för en onsdags coktail pratade vi om att vi förmodligen aldrig hade blivit vänner om vi inte kommit hit. Jag är så glad att jag träffat dessa två godingar som förgyller varje stund vi ses! Me like you. Kommer sakna våra stunder sen när jag åker hem..

Förövrigt så kommer jag hem om 15 dagar och det ska bli skönt att träffa la familia igen och alla vänner.
Mina bästa girls som jag saknar något så sjukt just nu!
Nu ska jag mysa vidare här i soffan innan det är natti dags! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0