Princess.

Tada, jag hittade både dit och hem haha känner mig galet stolt!
Har varit en finfin dag minsann, solen strålade, tjejerna va jätte trevliga och subway är ju aldrig fel hehe.
Blev ju lite shopping också precis som jag planerat, ett par skor för £9 det är billigt kan jag meddela haha till och med sminkborsten var dyrare så nu har jag höga förhoppningar på den minsann!
Bestämde att det blir utgång imorgon eftersom det är bankholiday (?) på måndag och då är alla lediga så då jobbar ingen av oss. Kan ju bli en upplevelse haha min första pub vistelse, ska hålla mig i skinnet sådär bra som bara jag kan hehe. Nu ska jag försöka äta något och försöka svära igång tv4 plays totalt värdelösa skit sida, så fick jag det sagt också haha.
Goodnight :)

Saknade, saknade vän.


Kommentarer
Postat av: SOFOOOOFIIIAAAA

ska vi leka leka järnet sen när du e hemma eler??? :D

Har du lite tid över te mej då kanske? :D

det får vi hoppas!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAM!!<3

2010-09-01 @ 18:49:58
Postat av: kajsaa

JA! vi ska juuu parta järnet bruuden, hela lördaaag natt hoppas jag :O Kanske ses en sväng på dagen och hitta på nått bus? :D<3<3

2010-09-01 @ 23:12:24
URL: http://kajsaaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0