Once again

Gör ett nytt försök till att blogga lite.
Hålla er där hemma lite uppdaterade typ hehe och bara skriva lite.

Jag har nu varit här i en vecka exakt idag och jag trivs, riktigt bra till och med!
Hemlängtan kommer lite då och då som idag t.ex. men man vänjer sig.
Ångrar inte att jag tog mig i kragen och åkte. Alla är så himla trevliga och hjälpsamma hela tiden, känns bra att alla är så lätta att prata med. Området där jag "bor" är riktigt mysigt, lugnt och fint med mycket äldre och barnfamiljer. Själva St Albans city är så himla mysigt, verkligen gammalt och fint i stilen.
Idag har varit oerhört lugnt, de andra är iväg i parken på dj competion!
Eftersom jag är ledig på helgerna valde jag att stanna hemma och bara ta det lugnt.
Ska iväg och träffa lite andra aupairer ikväll så jag slipper vara mobbad och ensam haha.
Får väl försöka göra mig lite snygg så kanske de vill umgås med mig hehe.

   saknar mina fina tjejer lite! puss



Kommentarer
Postat av: Ericaa

Saknar du oss bara lite :(

2010-08-22 @ 21:44:04
URL: http://esaahlen.blogg.se/
Postat av: kajsa

Nej massor saknar jag er!

2010-08-22 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0