It´s allright

Lack är vad jag är just nu, skit ryanair.
Två olika flygtider att välja mellan, 10 på morgonen eller 10 på kvällen, bra tider måste jag säga
eller inte! Så jäkla kiligt att behöva åka hem klockan 10 på morgonen , värdelöst.
Aja torsdag vecka 37 anländer jag i sverige iaf, klockan tio på morgonen givetvis och beger mig hemåt söndag morgon klockan tio haha chokerande va!
Så på torsdagen blir det gosa sönder med mina fina tjejeeer! längtar redan, bara tre små veckor kvar :)
ska passa på att fira lilla födelsedags barnet också hihi det gillas!

Hörde att ni har bra väder hemma annars, jasså inte? nähänä det va ju synd hehe till och med vi har haft bra väder för omväxlingsskull. Tog en cykeltur med tjejerna imorses som slutade med att vi fick gå hem, låset till idiot cyklarna strejkade då blev jag glad. Tog oss tillbaka till cyklarna, med bil tack och lov haha, och efter lite sparkar och svordomar så gick det upp! Jaja man kan inte lyckas jämt haha så motion har vi fått idag iaf.
Annars ikväll har jag bråkat med ryanair, grinat på skype med mammsen och pratat i telefon med min finaste som fick ta emot mitt dåliga humör hehe.
Ska fortsätta kvällen med att tröstäta godis och cola och försöka bli på bra humör haha för allas trevnad.
Hoppas på en bättre dag imorgon!

Såhär arg va jag, Minst!


Kommentarer
Postat av: börje

varför ska du hem? :(

2010-08-25 @ 10:03:50
URL: http://nastasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0