Ibland blir det så

Halli hallå.
Jag är gryyymt avundsjuk på alla hemma just nu!
Jag vill också se fångarna på fortet ju, men nänä jag får vänta och titta på internet om hundra år typ,
Dagens I-lands problem hehehe.
Med det sagt så kan jag meddela att jag saknar mina nuckon där hemma en hel del och lite till!
Är helt slut efter dagens städning, nu vet jag att erica inte tror mig men det är sant!
Jag har till och med tvättat hehe tack och lov fanns det fusklapp till tvättmaskinen,Laundry for dummies så att säga.
Blir en lugn kväll känner jag, tjejerna har lagt sig så får bli en kopp te och prata med mina godingar :)
Nu ska jag räkna ner tills jag kan kolla fångarna på fortet hehe jag roar mig minsann!



Kommentarer
Postat av: börje

BENGT! din lilla luring! du är back! :D

är så grymt avis på dig som är i mitt favoritland, haha. hoppas du har det kanon där borta :)



och du kan va snygg ;)

2010-08-23 @ 23:02:34
URL: http://nastasja.blogg.se/
Postat av: Ericaa

Har du verkligen tvättat då eller?:O utan att krympa eller färga nått plagg : D

Fångarna på fortet var inte så bra! :)

2010-08-24 @ 16:48:18
URL: http://esaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0