Here I go again on my own

Hello !
Ännu en strålande dag som varit hur varm som helst, jag bara njuter!
Så till er som sa att England är kallt och äckligt och tvingade ner varma kläder i min väska, ( läs mamma hehe) säger jag helt enkelt screw you!
Har varit ute på långpromenad med tjejerna idag vi passar på innan skolan drar igång nästa vecka igen vilket innebär mer rutiner, äntligen.
Börjar få ordning på matscheman odyl nu, konstigt nog har jag inte så många måltider att laga hehe undra vad det beror på? Världens sötaste skoluniformer har tjejerna, shit haha små gulliga kjolar och klänningar som jag tycker är för sött ! Byxorna däremot kan man ju undra lite om de inte skulle hamnat hos en gamling på ett hem istället haha euw.
Men men nu ska jag bege mig till min vän i tjorren och fixa lite förnödenheter och kika lite på tv4 play!
Ha en fin kväll :)
 Mer cambilder åt folket hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0